Filmi- ja meediablogi

Aasta kommunikatsioonijuhtimise magistris!

Kommunikatsioonijuhtimise magistriprogrammi võib õppima astuda iga valdkonna inimene, et omandada universaalsed teadmised ning kogemused, mida saab kohandada kõikides ametites. Programm valmistab otseselt ette ka juhtimise tööks avalike suhete, turunduse või kommunikatsiooni valdkondades. Olles nüüdseks pea aasta õppinud, saan avaldada mõtteid senisest kogemusest.

communication management

Minu otsust astuda Balti filmi, meedia ja kunstide instituuti kommunikatsioonijuhtimise magistriõppesse mõjutas eelkõige just soov laiendada eelnevalt omandatud haridusele veel lisaks teadmisi laiemalt kommunikatsioonist ning juhtimisest. Lisaks sellele pean väga väärtuslikuks kogemuseks võimalust oma kodulinnas õppida inglise keeles rahvusvahelises seltskonnas. See aitab kindlasti süvendada inglise keele kõne- ja kirjaoskust aga ka saada väärtuslikke kogemusi rahvusvahelisest suhtlusest ning seeläbi õppida ka rohkem enda päritolu ja kultuuri kohta. Leian, et see kõik tuleb elus kasuks mida tahes ette ei kavatseks võtta.

Infoajastul on kommunikatsioonil olulisemaid rolle mistahes valdkonnas. Seetõttu võib soovitada õppeprogrammi kõigile, kes soovivad oma valdkonda kohandada teadmisi organisatsioonisiseselt või avalikkusega kommunikeerimisest, meediaga suhtlemisest, suhtekorraldusest, turundusest aga ka rahvusvahelisest suhtlusest (kultuuridevahelisest kommunikatsioonist). Kuna haritakse tulevasi võimalikke juhte, siis puudutab õppekava ka mitmeid ettevõtluse ning majanduse teemasid näiteks kursustes Sissejuhatus meedia juhtimisse ja majandusse, Organisatsioonikommunikatsioon ning Loomeettevõtlus.

Loengud ning seminarid toimuvad magistriõppele kohaselt õhtustel aegadel, tavaliselt algusega kell 16, mis võimaldab päeva esimeses pooles töötada arvestuste kallal või käia palgatööl. Õpingud võimaldavad üldjuhul aega kõige jaoks. Sellegipoolest tuleb igal nädalal omajagu aega panna arvestuste ning ülesannete tegemiseks. Kuna õppejõud tutvustavad kursuse programmi kohe alguses ning annavad arvestuste kuupäevad teada varakult ette, siis on võimalik aega ise planeerida ning vabadest päevadest ei tule puudu. Edukas ajaplaneerimine on kindlasti oluline nii õppekava läbimiseks kui ka edaspidiseks tööks.

Minu jaoks on kõik loengud olnud siiani väga põnevad. Arvan, et loengukursuste mitmekesisus annab võimaluse omandada laiaulatuslikke teadmisi, seega ka luua laialdaselt võimalusi, millele tulevikus keskenduda või millisele tööalale suunduda. Seega ei saa öelda, et millestki puudust tunneksin või leiaksin, et midagi on ülearu.

Õppejõud on professionaalsed, vastutulelikud ning ka oma ala praktiseerijad lisaks teoretiseerimisele. Tasub ka välja tuua ning kiitust avaldada kommunikatsioonijuhtimise õppekava kuraatorile professor Anastassia Zabrodskajale, kelle üle oleme kursusekaaslastega arutanud, et tema arvestuste kirjelduste selguse ning kiire meilidele vastamise ja probleemide lahendamise tõttu väärib ta igati enda tiitlit.

Soovid tunda kultuuridevahelist kommunikatsiooni nii kirjas kui kõnes, juhtimist avalikus või erasektoris aga ka turundust, avalikke suhteid, sotsiaalmeedia kultuurilist mõju ühiskonnale ning transmeedia loojutustuse meetodeid? Kõike seda on pakkunud kommunikatsioonijuhtimise magistrantuur!

Kommunikatsioonijuhtimise õppekava infotund toimub neljapäeval, 4. mail kell 15.00.

Registreeru siin